آیا خرید و فروش لوازم دست دوم در همه جای دنیا مرسوم است؟
نوشته شده توسط : یک دوست

 

پس از خرید، کارت گارانتی ضمیمه می شود که باعث اطمینان خاطر به ویژه برای اولین خریدار لوازم دست دوم می شود. ※لطفا توجه داشته باشید که دوره گارانتی ممکن است بسته به محصول متفاوت باشد. اگر ترجیح می دهید با خرید trực tuyến خود کمی اطمینان داشته باشید، می توانید لوازم خانگی خود را در eBay خریداری کنید. EBay راه سریع و آسان دیگری است که مردم لوازم خانگی ناخواسته خود را با قیمت بسیار ارزان تری به فروش می رسانند.

یک مسئله کلیدی این است که مصرف کننده یک کالای دست دوم مانند پرچین یا مته را بدون دستورالعمل خریداری می کند و سپس حدس می زند که چگونه باید از آن استفاده شود. ممکن است هشداری مانند "پوشیدن تجهیزات محافظ" یا "در حین استفاده از این مورد از پله بالا نروید" وجود داشته باشد که کاربر از آن غافل است. اطلاعات مهم زیادی در دفترچه راهنما وجود دارد، مانند راهنماهای استفاده، عملکردهایی که ممکن است در مورد آنها ندانید و اگر مشکلی برای دستگاه شما پیش بیاید، اطلاعات مربوط به کار را انجام دهید. اگر مالک دیگر دفترچه راهنما را ندارد، می توانید آنها را از وب ترنگ ما دریافت کنید. همچنین دارای یک برچسب هشدار قابل توجه مناسب خواهد بود. هر چیزی که نشان می دهد دستگاه به طور مرتب نگهداری یا تعمیر شده است را بخواهید.

این مطمئناً یک پدیده جدید از روزی است که پدربزرگ و مادربزرگ من برای همیشه یک صفحه اصلی خریدند. ما در حال حاضر خانه های "شروع" داریم، یا حداقل صنعت املاک و مستغلات ما را بر اساس این مفهوم می فروشد. مردم همچنین به دلیل شغل و/یا وظایف نظامی اغلب در اطراف جابجا می شوند. او نه تنها در دوران کودکی من همان ماشین لباسشویی و خشک کن را داشت، بلکه امروز هم دارد. مامان-مامان این را برای من تأیید کرد. او از زمانی که عمه من پوشک بود، ماشین لباسشویی و خشک کن دارد.
به منظور دسترسی به مقالات دیگر در سایت، به آدرس https://www.vcloudpoint.ir مراجعه نمایید.

می توانید قیمت را با خریدار مذاکره کنید و پول نقد یا چک دریافت کنید. توانایی شما برای تبلیغ کالا و افزودن آن به دسته بندی مناسب، آن را برای خریداران بالقوه متمایز می کند. Craigslist مکان خوبی برای فروش تقریباً همه انواع لوازم خانگی است. می توانید قیمت مورد نظر خود را تعیین کنید و یک آدرس تماس اضافه کنید تا افراد بتوانند با شما تماس بگیرند. خریداران علاقه مند در نزدیکی شما نیز می توانند برای خرید کالایی که می فروشید با شما تماس بگیرند. شما می توانید این فروش را در محل خود راه اندازی کنید و به همسایگان اجازه دهید اقلام مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند.

ماشین لباسشویی Ok (owm5126d

هنگامی که دستگاه دست دوم شما فروخته شد، مرکاری از فروش پورسانت دریافت می کند. اگر از لوازم خانگی استفاده کرده اید که می خواهید بفروشید، از OfferUp استفاده کنید. شما می توانید تقریباً همه چیز را در Wallapop بفروشید، با این حال، برخی از محصولات مجاز نیستند. این یک برنامه تبلیغات طبقه بندی شده است که می توانید از آن برای فروش اقلام جدید و قدیمی استفاده کنید. Decluttr می تواند برای فروش لوازم مختلف مانند لپ تاپ، کامپیوتر، تبلت، گوشی، بازی های کامپیوتری و غیره استفاده شود. Decluttr یکی از بهترین سایت ها برای فروش لوازم دست دوم یا دست دوم است.

CO یک گاز سمی بی رنگ، بی مزه و بی بو است که باعث مرگ می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر، به سایر محصولات گازی مانند کباب پز نیز مراجعه کنید، اگر به درستی کار نکنند، می توانند خطرساز باشند. Gumtree یکی دیگر از پلتفرم هایی است که خریداران و فروشندگان را گرد هم می آورد، بنابراین می توانید کالاها را با قیمت ارزان تری خریداری کنید. اگرچه تراکنش ها از طریق خود شما و فروشنده انجام می شود، Gumtree همچنین به شما امکان استفاده از PayPal را می دهد و توصیه های ایمنی را برای کمک به شما در انتخاب آگاهانه ارائه می دهد. الزامات قانونی قابل اجرا در نیوزیلند مربوط به ایمنی لوازم دست دوم ارائه شده برای فروش در مقررات 80 مقررات برق (ایمنی) 2010 (پیوند خارجی) آمده است. یک وسیله برقی دست دوم را نمی توان فروخت یا استفاده کرد مگر اینکه الزامات ایمنی اساسی را رعایت کند.

فروش دست دوم

Wallapop یکی دیگر از پلتفرم های قانونی و محبوب است که در آن می توانید لوازم دست دوم خود را بفروشید. این میلیون ها خریدار و فروشنده خصوصی را در سراسر بریتانیا گرد هم می آورد. این دومین بازار برای خرید و فروش اقلام مستقر در بریتانیا است. برای بررسی Decluttr برای فروش لوازم دست دوم خود اینجا را کلیک کنید. همچنین می توانید سی دی، دی وی دی، تجهیزات فنی و لوازم آشپزخانه را در این پلتفرم بفروشید.

هنگام خرید یک دستگاه گازسوز نو یا دست دوم، ایمنی آن را بخشی از تصمیم خود در نظر بگیرید. اگر دستگاه را به دیگران می فروشید، باید ایمنی آن را نیز در نظر بگیرید. برای اطمینان از اینکه خریدی هوشمندانه انجام می دهید، چندین سؤال وجود دارد که باید هنگام خرید لوازم دست دوم بپرسید.

بهترین وب سایت ها برای فروش لوازم دست دوم

شما فقط باید لوازم خانگی را در اسرع وقت حذف کنید و ترجیحاً می خواهید این کار برای không tính phí انجام شود. ضایعات فلزی در حال حاضر کاملاً سودآور است. مغازه ای که ما از آن استفاده می کنیم قیمت پرداختی خود را نسبت به یک سال قبل دو برابر کرده است. عالی - می توانید آن را بفروشید و از شخص بخواهید که آن را به عنوان بخشی از معامله تحویل بگیرد. از زمانی که این giảm giá khuyến mãi را به ثمر رساندم، راه های بیشتری برای دریافت پول نقد برای لوازم خانگی از مکان های «ما لوازم خانگی می خریم» را جستجو کرده ام.

مزیت دیگری که این کسب وکارها نسبت به فروشندگان موقت ارائه می دهند این است که احتمال بیشتری دارد اقلام بزرگ تری مانند کالاهای سفید را به ترنگ چین شما تحویل دهند و هر گونه پیشینیان ناخواسته را برای شما دور بریزند. هنگامی که در سال 2021 محصولات کودک و بچه بازخوانی شده را در بازارهای دست دوم بررسی کردیم، اقلام زیادی برای فروش پیدا کردیم که توسط مقامات خارج شده بودند. از آنجایی که CHOICE قیمت های خرده فروشی صدها دستگاهی را که هر ساله آزمایش می کنیم پرداخت می کند، در سال های اخیر شاهد افزایش شدید قیمت تمام شده این محصولات بوده ایم.

او می گوید: "در اصل، شما برای پس انداز مالیاتی می فروشید." او می گوید: «شما احتمالاً از کسر مالیات خود پول بیشتری نسبت به فروش در بازار آزاد دریافت خواهید کرد. "به علاوه، شما مجبور نخواهید بود با هیچ یک از سردردهای لجستیکی دست و پنجه نرم کنید." Mercari یکی دیگر از پلتفرم های شناخته شده و قانونی است که در آن می توانید لوازم دست دوم و چیزهای دیگر را بفروشید.

اکثر دستگاه ها دارای رتبه بندی بازده انرژی هستند، که نشان می دهد چقدر کارآمد هستند، بنابراین بهتر است قبل از خرید از آن استفاده کنید. آنها به مردم اجازه می دهند آگهی ها و اطلاعات مربوط به اقلام خود را آپلود کنند و شما را از طریق پلتفرم ارتباط برقرار کنند. به این ترتیب می توانید قبل از دادن اطلاعات بیشتر، سوالات مورد نیاز خود را بپرسید. فروشگاه های خیریه مانند بنیاد قلب بریتانیا و صلیب سرخ کمک های لوازم دست دوم را می پذیرند تا در برخی از فروشگاه های خود فروخته شوند. وب سایت های آن ها را بررسی کنید تا نزدیک ترین فروشگاه را پیدا کنید یا از فروشگاه eBay BHF خارج شوید. بریتانیا به تنهایی هر سال بیش از 1 میلیون تن زباله الکترونیکی را دور می ریزد!
برای کسب اطلاعات بیشتر، به لینک https://www.mavaratop.ir مراجعه نمایید.

همچنین، هنگامی که از آنها پرسیده شد که چگونه کسب و کار آنها در مقایسه با تالارهای گفتمان lượt thích Gumtree است، تقریباً همه مغازه داران سریعاً به این نکته اشاره کردند که کالاهای آنها با ضمانت ارائه شده است. حتی یکی اعتراف کرد که مصرف کنندگان ممکن است دستگاه ارزان تری پیدا کنند، اما این امر با ضمانت کسب وکار او که شهرتی برای حفظ آن داشت، همراه نخواهد بود. گسترش بازارهای trực tuyến و تجارت شخص به فرد این سوال را ایجاد می کند که یک فروشگاه آجر و ملات چه چیزی می تواند ارائه دهد که فروش خصوصی نمی تواند ارائه دهد. شما همچنین می توانید فعال باشید و آگهی های «مورد ماشین لباسشویی» را در همان تابلوهای اعلانات پست کنید.» متیو می گوید بهترین لوازم خانگی برای خرید، آنهایی هستند که عملکردهای اصلی خود را برای مدت طولانی حفظ می کنند و برای اطمینان از ایمنی آنها آزمایش شده اند.





:: موضوعات مرتبط: خریدار لوازم خانگی , ,
:: برچسب‌ها: سمساری , خرید لوازم دست دوم , سمساری در تهران , خرید و فروش لوازم دست دوم ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: